Friday, April 17, 2009

?

Dit is het bouwsel, aan de andere kant van het water.

Om m'n 'conditie' en m'n fiets te sparen fiets ik de laaste tijd een andere route naar het museum. Zo kan ik namelijk de steile helling van de Kattenberg met het superslechte 'kasseien' wegdek vermijden. Bovendien mis ik al een trapper en ik merkte gisteren dat ik een slag in beide wielen heb.
Ik fiets dus voor de tweede keer de nieuwe route en opeens valt me aan de andere kant van het water een vreemd bouwsel op. Ik ben benieuwd wat dit geweest is of waarom het hier staat. Dus als jullie een theorie hebben..

Since a week or so I cyckle to the museumby a different route so that I don't have to go op a steep hill all the time which also has bad paving. The second time that I took this new route I noticed a strange 'building' across the water. It's on the picture above. Since then I wonder what it could have been and why it's built there... any ideas?

No comments:

Post a Comment