Thursday, April 16, 2009

Stroomstoring.

Zit je na het eten nog even 'uit te buiken' voor de tv, valt 'ie opeens uit! Nou, als dat niet een teken is dat het tijd is om iets nuttigs te doen, wat dan wel?
Blijkbaar was er een stroomstoring rond 18:40. Na een tijdje kwam ik pas op het idee om uit het raam te kijken om te zien of de trams er ook last van hadden en inderdaad; ze stonden stil. Onder mijn raam stond zelfs een politiewagen. Omdat dit er toch wel uitzag alsof er 'echt' iets aan de hand was wilde ik de auto op de foto zetten. Rijd 'ie natuurlijk precies weg zodra ik de camera gepakt heb. Dus je ziet op de foto maar een klein stukje van de politiewagen.

Trouwens, inmiddels kan ik prima typen op zowel qwerty als azerty toetsenbord. Het probleem is alleen dat ik, voor ik echt gewend ben aan de letters, alweer gewisseld ben van toetsenbord. Dus op het NL toetsenbord typ ik steeds de w als ik de z bedoel en de q als ik de a bedoel en op het BE toetsenbord is dit precies andersom..

No comments:

Post a Comment